שוב: "נשות הפרובוקציה" הפרו את כללי הכותל, ח"כ קריב השתתף

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on שוב: "נשות הפרובוקציה" הפרו את כללי הכותל, ח"כ קריב השתתף

קבוצה קטנה של נשות הפרובוקציה בכותל הגיעה גם הבוקר לכותל המערבי והפרה את כללי המקום ברגל גסה. ח"כ גלעד קריב הצטרף לפרובוקציה והתלווה לאותן נשים

צילום: הקרן למורשת הכותל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש חודש אדר: קבוצה קטנה של נשות הפרובוקציה בכותל הגיעה גם הבוקר (רביעי) לכותל המערבי והפרה את כללי המקום ברגל גסה. גם ח"כ גלעד קריב הצטרף לפרובוקציה והתלווה לאותן נשים. זאת, למרות פניית הנשיא הרצוג אליו כי נוכחותו מלהיטה את הרוחות והופכת את רחבת הכותל המערבי לשדה קרב.

קבוצת הנשים פרצה באלימות קשה את המתחם שיועד להן ובכך הפרה שוב את כלל הסיכומים שנעשו עימם על ידי נשיא המדינה ומשרד המשפטים.

בקרן למורשת הכותל מסרו כי קבוצה זו פעלה באלימות נגד מתפללות אורתודוכסיות ודחפה אותן ביציאתן מהמתחם כשהן ביקשו להגיע לאבני הכותל.

"קבוצה זו הלהיטה את הרוחות והפרה בצורה מחפירה את הסדר הציבורי והפריעה למאות המתפללים והמתפללות שהגיעו הבוקר וביקשו להתפלל לכבוד ראש חודש אדר.

"הקרן למורשת הכותל המערבי פונה לכל מי שהכותל המערבי יקר להרחיק משריד בית מקדשנו מחלוקות והפגנות. יש לזעוק בכל מקום בעולם נגד המבקשים להחריב את הכותל המערבי וקדושתו.

"יצוין, כי אנשי הקרן למורשת הכותל המערבי הפצירו כל העת בקבוצה זו להישאר במתחם שנעשה להן לטובת שמירה על הסדר הציבורי, אך הן בחרו להתעמת מול האורתודוקסיות שהתפללו במקום ולהלהיט את הציבור כאות מחאה.

מול "נשות הכותל" והרפורמים – הגיעו הבוקר לתפילת ראש חודש בכותל המערבי, מאות בנות חרדיות ודתיות שהגיע למקום בעשרות אוטובוסים, בפעילות של מרכז ליב"ה, כדי לחצוץ בין הכותל לנשות הפרובוקציה ונציגי הרפורמים ולא להפשר להם להפריע לתפילה ההמונית.

אורן הניג מנכ"ל ליב"ה, אמר בתגובה כי "קריב הרפורמי לא בוחל בשום דרך כדי לבזות בפומבי את קדושת הכותל המערבי, ובניגוד להבטחותיו לנשיא המדינה – הוא השתמש הבוקר בחסינותו לקיים פרובוקציה הזויה בעיצומה של תפילת ראש חודש, והכל בחסות ממשלת בנט – כהנא שהכריזה חורבן על המסורת והצביון היהודי".

"הכותל המערבי הוא הבית של כל עם ישראל. לא ניתן לחללו. נעמוד כחומה בצורה, חילונים, דתיים וחרדים ונמנע את החרפה. נעצור את המיעוט הרפורמי המבקש להשתלט על הדת בישראל ולזרוע הרס בגיור, בכשרות, בנישואין ובכותל המערבי. אני משבח את מאות "בנות ליב"ה" שהגיעו הבוקר מכל רחבי הארץ לתפילה בכותל כדי למנוע את חילול המקום הקדוש".

אנשי 'מחאת הקו האדום' אומרים "לאחר שנחשף שהכותל מעניין את התנועה הרפורמית כשלג דאשתקד, ומשמש אותם אך ורק כמנוף למחיקת הזהות היהודית של המדינה, הגיע הזמן שהמשטרה תאסור את כניסת המפגינים הפרובוקטיביים, ותפסיק את הביזיון במקום קדוש זה המיועד לתפילה. חבר הכנסת גלעד קריב ושאר השותפים לממשלה הפוסט-יהודית איסלמית ממשיכים להחריב את ערכי המדינה היהודית בכנסת, לא צריך להפריע לאנשים בתפילה בשביל זה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אתם אחלה רדיו כל חי כל הכבוד איך שאתם שומרים על הרוחניות גם בשירים שאתם משמיעים זמרים איכותיים וטובים
    אין כמוכם תמשיכו כך
    שומרים על הצביון הרוחני בכל מצב חבל שרק אתם ככה אבל לפחות יש אותכם באמת מגיע לכם לזכות בסקר שנערך